27 Augusti

Förlåt för sämsta uppdateringen!
Vet ni vad det värsta är? Att jag kan inte lova om det blir bättre. Jag blir så trött (alltaå sömnigt trött) efter skolan så jag sitter bara på mitt rum och läser när jag kommer hem. Det är riktgit mysigt faktiskt.

Skolan idag var helt okej. Började kl 09.50 med spanska som var rätt bra (inget kan jämföras med Åsas lektioner). Senn blev det svenska där vi håller på att skriva intervjuver/berättelser om en person i klassen som lärarenvalde till en. Jag håller på att skriva om Jennifer men det känns sjukt konstigt att skriva eftersom man skriver i tredje person och det känns så dumt. Sen vare bara gympa kvar där vi bara gick runt och kollade.

Efter skolan drog jag till paradisbadet och simmade i 1h. Det var riktigt skönt faktiskt eftersomm det inte ens känns som träning, höhö! Sen åkte jag bussen hem, cyklade hem, läste, åt, läste, såg på Grey's, bakade sockerkaka, såg på Grey's, duschade och nu ligger jag här i sänhgen och ska sova tänkte hag. Gónatt!

// Becka


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Rebecka Vigren, är 19 år och bor i en liten by som heter Docksta. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och håller just nu på att starta upp mitt eget företag med inriktning på porträttfotografering.

När jag inte fotograferar tycker jag mycket om att skriva, se på film, umgås eller bara ta det lugnt och lyssna på musik. I min blogg kommer ni få se många foton och glimtar från min vardag. Välkommen hit!

Tillbaka till startsidan