10 December

Becka är i skaoar tagen igen! Japp japp, jag gjode ett till armband idag och längtar efter mer och mer pärlor. Fast det blir nog inget köp av pärlor förrän efter jul, lite trist eftersom jag är så pågång nu ;)
Härär i alla fall resultatet från idag (ser lite annorlunda ut med färgen i verkligheten):



Min mage har varit väldans knepig idag. Jag har haft ont på sidan av magen hela dagen när jag går, andas djupt eller typ drar in magen. Mamma tror jag jag har sträckt mig men det låter lite konstigt ändå, sträckt magen? haha. Får hoppas att det går över tills morgondagen!

På tal om morgondagen så har vi luciafirande på Nolasklan imorgon! Jag är så glad och taggad, längtar redan :D Och jag blir inte heller ensam (vi har egentligen hål på morgonen så många tar sovmorgon istället för att fara till skolan och se lucia)! Emelie ska komma in och titta och sedan så kan inte Emma åka in senare så hon kommer också in på morgonen, mohahaha. Undrar om resten (dvs. Jessica, Jennifer o Patricia) också kommer in...?

// Becka

Kommentarer
Kommentar av: marielle
2009-12-12 klockan 00:23:10

Du borde göra en sån till mig som jag kan ge till moder min!! :D



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Rebecka Vigren, är 19 år och bor i en liten by som heter Docksta. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och håller just nu på att starta upp mitt eget företag med inriktning på porträttfotografering.

När jag inte fotograferar tycker jag mycket om att skriva, se på film, umgås eller bara ta det lugnt och lyssna på musik. I min blogg kommer ni få se många foton och glimtar från min vardag. Välkommen hit!

Tillbaka till startsidan