26 Februari

Jag har bakat sockerkaka! Och ätit upp halva smeten känns det som. Känner mig lite tjock nu när jag sitter vid datorn med ett halvt ton sockerkakssmet i magen, hm, får nog rida eller t.o.m gå på gymmet imorn!

Idag har det varit en väldigt soft dag. Jag och Gabbis sammanställde lite av skyddsombuds-grejset, jag träffade Elin, vi hade tjejgruppen m.m . Jag fick reda på engelska provet idag, VG+ ! Är faktiskt nöjd eftersom jag inte hade pluggat så jättemycket. Sen på gympan hade vi Volleyboll och då fick jag känna mig duktig :D . På matten gick det ovanligt bra, dock ganska hjärndöd efteråt, men whatever. Inget matteprov imorn, S K Ö N T!  

Nu e det bara en dag kvar, bara en kort fredag kvar, sen är det lov <3
Just det, tjejerna ut klassen kommer att våldgästa mig på sportlovet, kul värre! :D

// Becka


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Rebecka Vigren, är 19 år och bor i en liten by som heter Docksta. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och håller just nu på att starta upp mitt eget företag med inriktning på porträttfotografering.

När jag inte fotograferar tycker jag mycket om att skriva, se på film, umgås eller bara ta det lugnt och lyssna på musik. I min blogg kommer ni få se många foton och glimtar från min vardag. Välkommen hit!

Tillbaka till startsidan