1 Juli

Jag är jävligt trött, jag är jävligt hungrig. Det resulterar aldrig i något bra så därför tänker jag sitta på mitt rum och lyssna på bra musik HÖGT, snäsa åt alla som försöker prata med mig och andra obra saker tills jag får mat. Köttbullar, jag tänker tacka den underbara person som kom på köttbullar.

Varför blir allt mycket högre när man är sur/less? Om man ska lägga ner ett block til exempel så drämmer man ner det i bordet istället, man njuter av ljudet när man tappar något tungt i marken och musiken som man lyssnar på blir automatiskt mycket högre än vad den brukar.
Ännu konstigare är att mammor kan göra allt mycket bättre genom att bara säga några ord till en. Det är ett konstigt liv vi lever.

"Why don't you give me some love?
I've taken ship-load of drugs.
I'm so tired of never fixing the pain.
Valium said to me,
I'll take you seriously,
And we'll come back as someone else,
Who's better than yourself."
- James Blunt - Give me some Love


// Becka

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Rebecka Vigren, är 19 år och bor i en liten by som heter Docksta. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och håller just nu på att starta upp mitt eget företag med inriktning på porträttfotografering.

När jag inte fotograferar tycker jag mycket om att skriva, se på film, umgås eller bara ta det lugnt och lyssna på musik. I min blogg kommer ni få se många foton och glimtar från min vardag. Välkommen hit!

Tillbaka till startsidan