1 Juni

Idag har jag vaknat sent, kl 13. Tiden fram till kl 16.30 tvingade jag mig själv att jobba på barnboken på spanskan medans jag tittade på "Made of honor" igen. Underbar film!
Sen bar det iväg till kören. Jag hoppade och skuttade dit o lyssnade på Sexyback, Avtryck, Don't Cha och massa andra peppande låtar påväg dit. Vi vart tyvärr bara tre stycken för att några andra (Ja, känn er träffade Gabbis, Jossan, Frida och Carro!) var inte där. Därför gick det inge vidare heller. Sverige låten lät skit och dom andra lät bara hyfsat... Hm, undrar hur det egentligen kommer gå på Lördag? Be till Gud om hjälp eller nått.

Något annat roligt som hände idag var att min bror kom hem! Det var typ evigheter sedan han var hemma. Jag förnekar inte att han kan vara lite jobbig ibland (vilket syskon är inte det?) men han är ändå världens bäste bror! Det är skönt att ha någon här hemma som man kan sucka åt mamma och pappa med och prata om allt möjligt :)

Snart sommarlov... bara 9 dagar kvar.

// Becka


Kommentarer
Kommentar av: Lisa
2009-06-02 klockan 18:21:46

Hihi, Don't cha och SexyBack är ju våra låtar! ;) (L)



Jag träffade faktist Andreas imorse, jag vart helt paff för jag fattade inte riktigt varför han skulle åka buss. Men sen sa han att han skulle börja jobba.... och han slutade igår? Becka, du måste ta dig ett allvarligt snack med den grabben. Jobba dagen EFTER man slutar? Det är något fel xD :D


Kommentar av: Lisa
2009-06-05 klockan 23:19:38

Jag tycker att "Bella" var väldigt taffat när hon var på Scen och pratade. Ungefär lika tafatt som i filmerna. Sen tycker jag inte att Edward är speciellt duktig skådespelare, men han är ju definitivt 100 gånger bättre än Bella. (L)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Rebecka Vigren, är 19 år och bor i en liten by som heter Docksta. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och håller just nu på att starta upp mitt eget företag med inriktning på porträttfotografering.

När jag inte fotograferar tycker jag mycket om att skriva, se på film, umgås eller bara ta det lugnt och lyssna på musik. I min blogg kommer ni få se många foton och glimtar från min vardag. Välkommen hit!

Tillbaka till startsidan