22 Maj

Idag har jag vaknat sent (igen) nämligen kl halv ett... riktigt soft! Så halva dan har jag typ bara suttit vid datorn, hoppat studsmatta eller gjort nått annat. Jag har i alla fall gjort en nyttig sak idag, jag har klippt gräset! Det var inte så farligt tråkigt och jag gjorde det JÄTTENOGA och sedan fick jag såklart betalt också, höhö.

Och nu ikväll har jag varit ensam hemma föra att mamma & pappa bestämde sig för att fara på pubafton vid skuleberget, skönt! Jag älskar att vara ensam hemma. Jag har tränat på att spela "Pity the child" som jag ska kompa Anton med på Onsdag (hjälp... jag kan den inte riktigt än, den måste sitta!) sen när det inte gick bra å spela den så börja jag helt plötsligt sjunga "shake that ass with me" och kom sedan på att ingen skulle vilja se mig när jag va ensam hemma, den personen skulle tro att jag var sinnesrubbad... vilket jag är!
Förutom att vara väldigt musikalisk har jag även sett på "The phantom of the Opera" (som av en händelse är en musikal). Det var längesedan jag såg den sist och den var liite lite långtråkig faktiskt. Imorn blir det en annan film nämligen "Bridget Jones dagbok", mums på den filmen!

Nu ska jag sova så jag kan komma upp innan 11.50 imorn för då går Lisas o min buss till Övik! Vi ska in på Örnexpo och kolla där och även lyssna på nån artist som hade gjort en enda ganska känd låt... Det är Lisa som vill lyssna på henne, vilket kanske märks p.g.a mitt bristande engagemang, men imorn kommer jag va taggad till max!!

// Becka

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Rebecka Vigren, är 19 år och bor i en liten by som heter Docksta. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och håller just nu på att starta upp mitt eget företag med inriktning på porträttfotografering.

När jag inte fotograferar tycker jag mycket om att skriva, se på film, umgås eller bara ta det lugnt och lyssna på musik. I min blogg kommer ni få se många foton och glimtar från min vardag. Välkommen hit!

Tillbaka till startsidan