15 September

Jag började dagen med ett pass Engelska, där jag höll på och somna. Sen var det historia som var ganska okej ändå. Sen blev det spanska som var rätt tråkigt. Jag är så less på att vi går igenom saker man hade i 7:an och vi har inte fått övat NÅN grammatik vilket jag tycker är dåligt. Det är typ bara ord ord ord hela tiden.
Efter tråkspanskan så gick Joss o jag ner och åt lunch, gissa vad det blev? TACOS! Skitgott vare!
Sen spelade jag kort med Marre, Hanna och Jesper och kom därför lite försent till matte lektionen, hm.
Sen blev det ut i skogen på naturkunskapen. Vi skulle typ gå igenom ett område på 10x10m och kolla vilka olika växter som fanns där. Jag var med Markus och jag tyckte vi gjorde ett jättebra jobb (höhö).. gammal rutten svamp säger jag bara.

Efter skolan vart det i alla fall spelning med Magnus. Det gick väldigt fort... kanske för att jag koncentrerade mig som ett anus. Var inte så pratglad under själva lektionen kände jag eftersom jag satt och försökte memorera hur jag skulle ta alla ackord. Jag höll på att strypa Magnus när han stod och sa: "Melodin på topp!". Tur att jag faktiskt kan hålla mitt humör i styr, men det blev några suckar och så ;) Men det ärnågot man får ta för givet när man har mig som elev. Ska i alla fall försöka öva lite här hemma.

Nu borde jag egentligen gjort färdigt en sak på svenskan, pluggat matte och läst på en bok. Jag har bara pluggat lite matte, knappt en sida. Jag måste börja ta skolan seriöst och sluta skjuta upp saker!

// Becka


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Rebecka Vigren, är 19 år och bor i en liten by som heter Docksta. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och håller just nu på att starta upp mitt eget företag med inriktning på porträttfotografering.

När jag inte fotograferar tycker jag mycket om att skriva, se på film, umgås eller bara ta det lugnt och lyssna på musik. I min blogg kommer ni få se många foton och glimtar från min vardag. Välkommen hit!

Tillbaka till startsidan