8 September

Förkyld!
Oh yes, nu har jag också åkt dit. Jag tror att 1/4 av skolan är hemma och är sjuka och typ 2/4 går runt på skolan o snörvlar, hostar och snyter sig. Det är inte konstigt att man själv blir sjuk.
Jag ska försöka krya på mig här hemma imorgon (vilket jag tror kommer gå bra, förkylningar brukar försvinna efter en-två dagar för mig). Synd att jag missar brännbollstuneringen dock. Och vet ni vad som känns ännu dummare! Fick ett sms av Åsa ikväll om att Fricka var skodd och att det bara var att komma upp o rida, dålig timing. Men men, Fricka finns ju kvar så det är bara att slänga mig upp på hästryggen igen när jag är frisk.

Jag vet en som är glad över att jag är sjuk i alla fall, Cissi-Lotta! Nu har hon nån att gosa med hela dagen imorgon. just nu ligger hon bredvid mig i sängen och är så nöjd så!

// Becka


Kommentarer
Kommentar av: Lisa
2009-09-09 klockan 18:16:14

Jag häller evrkligen med dig om att hela skolan är sjuk, det är stört xD hahaha. Men du får krya på dig snart, så att Fricka inte blir så ensam (och så att Cissi-Lotto blir liiite mera ensam <3)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Rebecka Vigren, är 19 år och bor i en liten by som heter Docksta. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och håller just nu på att starta upp mitt eget företag med inriktning på porträttfotografering.

När jag inte fotograferar tycker jag mycket om att skriva, se på film, umgås eller bara ta det lugnt och lyssna på musik. I min blogg kommer ni få se många foton och glimtar från min vardag. Välkommen hit!

Tillbaka till startsidan