Tisdagstema v.37

Jag tänkte börja lägga upp Tisdagstema-bild nu framöver. Man följer alltså ett tema som publiceras på tisdagstema.se/ och lägger upp en bild på sin blogg som man själv tycker passar till temat. Det är inget tvång att man lägger upp på Tisdagar eller så, så därför kommer mina bilder säkert komma upp på Onsdagar eller senare.
Sen är det ju kul om man fotar en ny bild varje tisdag, men man får lägga upp gamla bilder också ;)

Så, veckans Tisdagstema är: VÄNSKAP


Det här är en bild på Marre och Bea på min konfirmation eller födelsedag 2008 (jag minns inte riktigt...). I alla fall, jag tycker att den här bilden utstrålar vänskap! :)

// Becka


Kommentarer
Kommentar av: Marre
2009-09-09 klockan 18:36:49

Haha! XD Bea ser inte så bekväm ut :P ser ut som att jag knäcker ryggen på´na! XD

Kommentar av: H A I D I J A K O B S S O N
2009-09-10 klockan 21:40:45

SV: på bloggportalen.se tack så jättemkt :D hoppas du fortsätter kika in !




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Rebecka Vigren, är 19 år och bor i en liten by som heter Docksta. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och håller just nu på att starta upp mitt eget företag med inriktning på porträttfotografering.

När jag inte fotograferar tycker jag mycket om att skriva, se på film, umgås eller bara ta det lugnt och lyssna på musik. I min blogg kommer ni få se många foton och glimtar från min vardag. Välkommen hit!

Tillbaka till startsidan