Sjukling

Jag har blivigt sjuk, förkyld.
Lisa och jag hade planerat att se Emmygalan inatt men så visade det sig att vi inte kunde det för att ingen av oss hade den rätta kanalen och det sändes inte streamat. Just när vi kom på det så sög det verkligen men just nu känns det nästan skönt, hade nog inte orkat och förmodligen inte Lisa heller för hon är också sjuk.

Min dator är lite kaputt också. Jag vet inte om det är strömkabeln som det är fel på eller sjölva datorn, för någonstans där är det fail. Hoppas jag får igång den snart i alla fall för jag känner mig helt handikappad utan min fina laptop. Ska lämna strömkabeln på MicroShop när jag kommer till stan och kolla om dom kan säga om det är fel på den.

// Het... på ett dåligt sätt

Kommentarer
Kommentar av: Lisa
2010-08-29 klockan 21:45:00

Det sög att det inte blev Emmy galan ändå, trots att vi båda är sjuka.

Krya på dig <3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Rebecka Vigren, är 19 år och bor i en liten by som heter Docksta. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och håller just nu på att starta upp mitt eget företag med inriktning på porträttfotografering.

När jag inte fotograferar tycker jag mycket om att skriva, se på film, umgås eller bara ta det lugnt och lyssna på musik. I min blogg kommer ni få se många foton och glimtar från min vardag. Välkommen hit!

Tillbaka till startsidan