Nif-natta utan sömn

Rämsy, Markus och jag stannade kvar på skolan i måndags för Nif-natta (en volleybolls tunering som pågår hela natten). Det var väldigt värt ska jag säga er! Vi kollade först på volleyboll i ca 1-2h, sen gick vi på bio. Vi vart lite less så vi såg Unstoppable, helt okej film... bra för sånnahär tillfällen. Sen gick vi tillbaka och såg lite mer volleyboll, spelade kort och till sist la vi oss på madrasser uppe i spegelsalen. Vi låg där ett bra tag, lyssnade på musik och bara vilade lite för en stund. Sen kom Rämsy och jag på att vi kanske skulle kolla när finalen var, så vi gick ner till storahallen igen för att kolla - finalen hade redan spelats och vi hade missat den. Men det gjorde ingenting.

Vi (eller kanske mest jag) var lite rädd att securitas skulle komma och ta oss så begav oss ut. Vi hade ingenstans att gå. Vi brainstormade lite och kom fram till att resecentrumet förmodligen var öppet. Vi gick dit och la oss. Markus somnade medan rämsy och jag spelade kort på golvet. Vid 7 så gick vi till statiol och åt äckelfrukost för att sedan dra oss upp till skolan. På skolan sov jag en kort stund, Rämsy sov en del och Markus var helt klarvaken. Folk kom efter ett tag, sen vart det julavslutning i form av julsånger, lärare som i sitt försök att tacka oss för året istället skrämde upp oss inför det kommande och till sist blev det kramakalas!

Här är lite bilder från Nif-Natta!


Volleyboll turneringen, coolt lag som spela där på andra sidan ;)




En timme av vänd 10:a




Mitt förslag på vart vi skulle sova på resecentrumet. Jag blev nedröstad, förstår inte riktigt varför...


Vi sov här istället


Jag frös om mina fötter så jag hedde mina vantar på fötterna i ett försök att värma dom


Rämsy somnade på skolan


Markus med tror jag...


Den här bilden tog Lisa av oss när hon stod uppe på 300. Det är jag som ligger under två jackor, en vit och en svart... jag ser förskräckligt tjock ut, haha.

Kommentarer
Kommentar av: PANDAAHHHH
2010-12-23 klockan 12:28:28

HAHAHAHAHAHAAAaaaaAASSGVaaakahajahhHahauahahaha



Det löser sig.

Kommentar av: Lisa
2010-12-23 klockan 16:26:02

Fet lol på er säger jag bara (: <3



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Rebecka Vigren, är 19 år och bor i en liten by som heter Docksta. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och håller just nu på att starta upp mitt eget företag med inriktning på porträttfotografering.

När jag inte fotograferar tycker jag mycket om att skriva, se på film, umgås eller bara ta det lugnt och lyssna på musik. I min blogg kommer ni få se många foton och glimtar från min vardag. Välkommen hit!

Tillbaka till startsidan