Turn and turn again

Den här dagen har nog varit rätt så okej, men just nu känns det bara jobbigt. Jag skyller på att jag försöker återhämta mig från alla skolavslutningar och studentfiranden. Just i det här ögonblicket känns det lite crappigt. Får typ panikångest över brännan som jag har fått eftersom den inte bara är jävulskt ful utan att den också är läskig... sådär, ånej jag kommer föralltid ha något problem med huden där jag har bränt mig läskig. Men jag tror det bara är jag som går lite hyperkondriker.

Sommarlovet känns inte riktigt än, hoppas det börjar göra det snart. Jag tror det kommer kännas på måndag när alla far iväg på sina jobb och jag är ensam hemma i huset! Så skönt. Ensamhet kan vara det värsta men för jämnan nästan det bästa som finns. Bara ägna sig åt sig själv, göra vad man vill. Jag tror jag har pratat om det här förut. Men för mig är ensamhet, då pratar jag om bra ensamhet (det finns dålig också), det är frihet.

// Becka

Kommentarer
Kommentar av: Marielle
2010-06-13 klockan 13:22:27

Jag vill också kunna känna att ensamhet är frihet.. Teach me master becka :o

Kommentar av: Lisa
2010-06-13 klockan 18:14:29

Ensamhet är hur nice som helst lite nu och då. Men det får inte bli för lång tid då blir det bara ledsamt och jobbigt. Men jag har sommarlovs känslor, sova hur länge jag vill är det bäste! :D <3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Rebecka Vigren, är 19 år och bor i en liten by som heter Docksta. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och håller just nu på att starta upp mitt eget företag med inriktning på porträttfotografering.

När jag inte fotograferar tycker jag mycket om att skriva, se på film, umgås eller bara ta det lugnt och lyssna på musik. I min blogg kommer ni få se många foton och glimtar från min vardag. Välkommen hit!

Tillbaka till startsidan