Jag räknar; tre, fyra, fem

Jag har varit väldigt trött idag och är det fortfarande, MEN jag kom på att jag inte har skrivit filmkunskapen än, bra Becka! Ska mata kaninerna, borsta tänderna och sen ta tag i det. Längtar lite tills den här veckan är slut, eller till lovet i överhuvudtaget. Det är nämligen lite förmycket läxor och prov jst nu för min smak. Tror vi har haft eller ska ha prov/redovisning varje dag den veckan utom en eller två dagar. Enligt mig är det lite crazy.

Jag kan också meddela er att jag inte har kommit ur min 24 bubbla än, som nu är en sörjande bubbla. En bubbla som gråter. Men jag försöker gå vidare (jag pratar som om jag har förlorat en bästa vän). Borde börja se på en ny serie men jag vet inte ritkigt vad jag är taggad på just nu... kanske borde se om alla väner säsonger, igen!

Tills vidare så tycker jag att ni ska avnjuta den här fina tributen som dom gjorde på Emmygalan till 24!



// Becka


Kommentarer
Kommentar av: Emma
2010-10-20 klockan 22:50:26

Du är nya Hamster-tjejen! :o fast 24-tjejen! haha!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Rebecka Vigren, är 19 år och bor i en liten by som heter Docksta. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och håller just nu på att starta upp mitt eget företag med inriktning på porträttfotografering.

När jag inte fotograferar tycker jag mycket om att skriva, se på film, umgås eller bara ta det lugnt och lyssna på musik. I min blogg kommer ni få se många foton och glimtar från min vardag. Välkommen hit!

Tillbaka till startsidan