All work work

Jag säger som Lisa; Livet är just nu fyllt med fruktkoder på ICA!

Massa massa jobb nu dom senaste dagarna, men inget jämfört med nästa vecka! 4593, 4252, 4011, 4629 och många många fler sifferkombinationer snurrar runt i mitt huvud hela dagarna, och när det inte gör det funderar jag över vart tusan alla varor står någontans eftersom jag alltid blir osäker så fort en kund frågar.

Goda arbetskamrater och god jobbvilja gör livet gött ändå! Längtar efter mina två fina lediga dagar nu i helgen, det ska bli riktigt skönt. Tror jag ska spela en massa gitarr, se massa bra filmer, äta onyttigt, kanske göra nått vettigt och bara vara. För vet ni vad? Trots jobb och slit, så är det ändå sommarlov!

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Rebecka Vigren, är 19 år och bor i en liten by som heter Docksta. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och håller just nu på att starta upp mitt eget företag med inriktning på porträttfotografering.

När jag inte fotograferar tycker jag mycket om att skriva, se på film, umgås eller bara ta det lugnt och lyssna på musik. I min blogg kommer ni få se många foton och glimtar från min vardag. Välkommen hit!

Tillbaka till startsidan