Men grattis blogg.se!

Efter en otroligt lång tid har blogg.se takt tummen ur arslet och lanserat sin iphone app! Tror det var i februari jag läste att det skulle komma ut i mars, yeah right. Nu är den i alla fall här och det gör mitt gnälliga jag lite mindre gnällig!

Sitter för övrigt på bussen och längtar hem till min säng och mina 24 boxar. Kom just på att det tammetusan är kör idag, vilket jag totalt höll på att glömma, illa. Ska försöka att inte gnälla så mycket på dom stackarna då jag brukar gnälla ganska mycket redan som det är, men om det inte är nå fika kommer jag bli gnällmonster 2.0, just saying.


Kommentarer
Kommentar av: Lisa
2011-09-29 klockan 00:26:37

Hihi, när jag såg att de hade fixat appen tänkte jag på dig och hörde verkligen din röst i huvudet som sa: "MEN ÄNTLIGEN, snabbt jobbat Blogg.se"




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Rebecka Vigren, är 19 år och bor i en liten by som heter Docksta. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och håller just nu på att starta upp mitt eget företag med inriktning på porträttfotografering.

När jag inte fotograferar tycker jag mycket om att skriva, se på film, umgås eller bara ta det lugnt och lyssna på musik. I min blogg kommer ni få se många foton och glimtar från min vardag. Välkommen hit!

Tillbaka till startsidan