Bloggtorkan är över

Har haft en riktigt dålig blogg den här senaste veckan med inga eller halvdanna uppdateringar. Dock känner jag att det ibland kan behövas att man tar det lugnt ett tag och inte känner att man måste uppdatera bloggen, facebook, twitter eller vad det nu må vara, man ska först och främst tycka det är roligt och känns sig motiverad till det, annars är det ingen större mening.

Både kameran och jag har mest legat och dammat i något hörn omotiverad på grund av uteblivna fotograferingar, en vår som kommer och går och inflyttning till mitt nya rum. Känner mig dock mer taggad nu med påsklov och allt (känner mig dock inte så taggad över de 152 blogginlägg som jag har att läsa på de bästa av bloggar, men det funkar det också). Liten mini-bloggpaus, tråkigt men lite nödvändigt, men är förhoppningsvis tillbaka nu med bättre inlägg!

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Rebecka Vigren, är 19 år och bor i en liten by som heter Docksta. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och håller just nu på att starta upp mitt eget företag med inriktning på porträttfotografering.

När jag inte fotograferar tycker jag mycket om att skriva, se på film, umgås eller bara ta det lugnt och lyssna på musik. I min blogg kommer ni få se många foton och glimtar från min vardag. Välkommen hit!

Tillbaka till startsidan