Första dagen på praktiken

Jag har haft en väldigt bra första dag här i Stockholm och på praktiken. Lyckades komma till Bromma helskinnad med 20 minuter till godo, imponerande för en tjej som näst intill alltid håller på att missa bussen. När jag väl hade hittat mig upp till plan 5 så stod där en glad Emelie och hälsade mig välkommen. Dagen bestod mest av att skriva adresser till prenumeranter, lyssna på NRJ och ha det allmänt trevligt. Jättemysig och trevlig stämning på kontoret vilket gjorde att klockan gick från tio till två väldigt fort!

Efter jobbet drog jag mig in till stan efter lite virr varr i Solna (exakt samma ställe som jag tappade bort mig på i somras!). Tog mig tillslut fram till Sergels Torg och vandrade sedan vidare mot Gamla Stan och allt annat som finns åt det hållet. Expressen stoppade mig till och med för att fråga några frågor om mina sms-vanor men jag var tydligen inte intressant nog för att ha med i tidningen, mina svar var helt enkelt för dåliga.

Funderar på att kliva upp tidigt imorgon och hinna med att fota lite i Hagaparken innan jag drar iväg till jobbet, men det lär väl aldrig hända, jag är alldeles för morgontrött för det! Känner att jag redan är trött nu, klockan tio, jag som brukar gå och lägga mig vid tolv! Tror jag nya intryck och möten har den effekten på en, inget jag klagar över dock, den effekten är mycket välkommen hos mig. Men jag ska kanske säga godnatt och krypa till kojs, min hjärna har en hel del att bearbeta.


Kommentarer
Kommentar av: Emma
2012-02-21 klockan 17:08:58

Va kul att det går bra där nere i Söder! (: You are missed!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Rebecka Vigren, är 19 år och bor i en liten by som heter Docksta. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och håller just nu på att starta upp mitt eget företag med inriktning på porträttfotografering.

När jag inte fotograferar tycker jag mycket om att skriva, se på film, umgås eller bara ta det lugnt och lyssna på musik. I min blogg kommer ni få se många foton och glimtar från min vardag. Välkommen hit!

Tillbaka till startsidan