En egen liten myskväll

 
Hade egentligen tänkt skriva ett peppande inlägg om mina "nyårslöften" och mål med det nya året, men blev så trött efter att ha jobbat lite och lagat mat att jag bara tror jag orkar dra igång en film och mysa ner mig med tända ljus. Ibland är det så skönt att ha sådana kvällar, bara släppa det mesta och drömma sig in i en film! Planerar att vara lite mer aktiv under morgondagen, både med jobb och kanske till och med att jag tar mig ut på en joggingrunda också, men just nu ska jag ha lite kvalitétstid med mig själv.

Kommentarer
Kommentar av: Emelie - fotograf
2013-01-07 klockan 13:16:02

Jag kallar det för hobbyverksamhet/företag. Haha, det är svårt att veta vad man ska säga ;) Verksamheten heter ju hobbyverksamet men min mejl som är kopplad till hemsidan kallar jag för företagsmejl. Svårt det där ;-)

Svar: ja, samma här! pratade lite med min pappa om det, som jobbar inom bank med företag, och han sa att det var OK att kalla det företag. fast det är ju inte ett företag. haha, väldigt svårt faktiskt ;)
Rebecka Vigren


Kommentar av: Neha - Foton, Sömnad, Tips & Trix
2013-01-13 klockan 16:17:01

Snygg bild:D

Svar: Tack! :)
Rebecka Vigren


Kommentar av: Mercedes
2013-01-25 klockan 19:58:31

Vilken fin bild :)
kram

Svar: Tack :)
Rebecka Vigren


Kommentar av: ˟ Photospiration
2013-01-29 klockan 19:33:37

Fin bild :)

Svar: Tack :)
Rebecka Vigren




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Rebecka Vigren, är 19 år och bor i en liten by som heter Docksta. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och håller just nu på att starta upp mitt eget företag med inriktning på porträttfotografering.

När jag inte fotograferar tycker jag mycket om att skriva, se på film, umgås eller bara ta det lugnt och lyssna på musik. I min blogg kommer ni få se många foton och glimtar från min vardag. Välkommen hit!

Tillbaka till startsidan