Inomhusdagen

 
Idag är en inomhusdag om något. Snön bara vräker ner utanför fönstret och jag känner mig väldigt glad över att det inte står löpning på träningschemat. Istället ska jag försöka plugga, det är egentligen det enda jag har (och bör) göra idag. Får se om texten i boken har lust att fastna i huvudet idag för igår var det helt hopplöst, risken är väl att kameran tittar på mig med sina puppyeyes och säger "kom igen, sluta plugga och fota lite istället". Så önska mig och "Mobbning - en social konstruktion" lycka till!

Kommentarer
Kommentar av: vanessaljungdahl.blogg.se
2013-01-31 klockan 13:18:49

Gillar bilden! :)

Svar: Tack :)
Rebecka Vigren


Kommentar av: Lisa
2013-02-01 klockan 23:23:19

Fin blogg och jättefina bilder!

Svar: Tack så mycket!
Rebecka Vigren


Kommentar av: julia
2013-02-02 klockan 11:07:27

Underbar bild!

Svar: Tack! :)
Rebecka Vigren


Kommentar av: Sandra
2013-02-02 klockan 15:19:23

Vilken fin bild :)

Svar: Tack!
Rebecka Vigren


Kommentar av: Ida Celine Berg - foto
2013-02-03 klockan 11:00:08

Härlig bild!

Svar: Tack :)
Rebecka Vigren


Kommentar av: Cajjo
2013-02-03 klockan 12:36:10

Åh vilken fin blogg!

Göra bloglovinbyte? :)


Kommentar av: Amanda Landegren [Foto]
2013-02-03 klockan 18:53:10

Vilka fina bilder du tar!!

Kramar Amanda! :))

Svar: Tack så mycket! :)
Rebecka Vigren


Kommentar av: Denimiella
2013-02-04 klockan 23:15:03

Åååh, vad fint med snön! Det är svårt att fånga att det snöar på bild, men du har verkligen lyckats bra - snyggt! =)

Svar: Tack så jättemycket!! :)
Rebecka Vigren




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Rebecka Vigren, är 19 år och bor i en liten by som heter Docksta. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och håller just nu på att starta upp mitt eget företag med inriktning på porträttfotografering.

När jag inte fotograferar tycker jag mycket om att skriva, se på film, umgås eller bara ta det lugnt och lyssna på musik. I min blogg kommer ni få se många foton och glimtar från min vardag. Välkommen hit!

Tillbaka till startsidan