Bloggtorka

Nu har det varit ett rejält uppehåll här på två månader och det är dags att ta tag i det här som kallas bloggande. Istället för att skriva en lång roman tänkte jag bara lista i stora drag vad jag har haft för mig under dessa månader!

- Den trettonde april blev jag 20 år gammal
- Firat sista april med fina vänner
- Jobbat en del
- Åkt upp till Umeå och sagt hej till brorsan och vänner
- Avslutat mina första kurser på universitetsnivå (och fått godkänt!)
- Rest till New York 
- Haft modefotograferingar i New York
- Mött fina nya människor
- Firat nationaldagen med att gå på picknickfestivalen i Örnsköldsvik
- Insett att jag måste röra kameran oftare
- Och att jag inte har tränat på fyra veckor...
 

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Rebecka Vigren, är 19 år och bor i en liten by som heter Docksta. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och håller just nu på att starta upp mitt eget företag med inriktning på porträttfotografering.

När jag inte fotograferar tycker jag mycket om att skriva, se på film, umgås eller bara ta det lugnt och lyssna på musik. I min blogg kommer ni få se många foton och glimtar från min vardag. Välkommen hit!

Tillbaka till startsidan