Komplettering krävs

Började min morgon med det, "Komplettring krävs", fick det som betyg på min senaste skoluppgift. Så det var bara att plocka fram böckerna igen och komplettera så mycket jag kunde. Konstigt nog blev det här nästan temat på hela dagen, åtminstone på mig. En sådan dag då allt blir lite halvdant, man är lite seg och hjärnan hänger inte med i svängarna, hade kunnat stämpla "Komplettering krävs" i min panna känns det som.

Men en ny härlig dag väntar imorgon fullspäckad med massa saker! Ska in till stora staden Övik för plasmagivning, sedan en lunch med mina bästa Emma och Rämsy plus en (välbehövlig!) klipptid inbokad, sedan på kvällen drar Lisa och jag ner till Härnösand för att se Norrdans uppsättning "Two duos & two trios" där fina Anton har gjort kostymerna. Fullspäckad dag minst sagt, och jag är supertaggad! 
 
 

 
 
 

Kommentarer
Kommentar av: Sandra
2013-03-23 klockan 17:33:33

Mysig blogg och fina bilder :)

Allt bra med dig?
Kram


Kommentar av: Cecilia
2013-03-24 klockan 22:49:06

Vilken fin blogg!

Svar: Tack!
Rebecka Vigren


Kommentar av: Linnea
2013-03-25 klockan 21:08:28

Segt med komplettering :/

Svar: Ja, men nu är den gjord, hopas bara att det inte blir komplettering igen!
Rebecka Vigren




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Rebecka Vigren, är 19 år och bor i en liten by som heter Docksta. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och håller just nu på att starta upp mitt eget företag med inriktning på porträttfotografering.

När jag inte fotograferar tycker jag mycket om att skriva, se på film, umgås eller bara ta det lugnt och lyssna på musik. I min blogg kommer ni få se många foton och glimtar från min vardag. Välkommen hit!

Tillbaka till startsidan