Lördag

Har haft en väldigt lugn och fin helg hittills. Igår grupparbetade jag på skolan i ca 5-6h innan jag drog hem och käkade min efterlängtade tacos. Såg också Evita som var bra, men inte fantastisk - MEN, jag blev helt såld på Antonio Banderas röst och soundtracket på filmen, så idag har jag hoppat runt i lägenheten och sjungit (läs: skrikit) i takt med tonerna från musikalen. Har varit ut en sväng idag också. Kände mig som en 1800-tals kvinna när jag drog på mig långkjolen och gick till stan har att shoppa garn (ja, garn). Hade egentligen kanske inte råd men efter att mamma hade upplyst mig om att det var min namnsdag tänkte jag "Screw this! det här är min namnsdagspresent till mig själv!". Vädret var dessutom U N D E R B A R T idag! Gick fram och tillbaka till stan i bara linne - och det var nästan för varmt! Det här sommarvädret får gärna hålla i sig läänge! 

 

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Rebecka Vigren, är 19 år och bor i en liten by som heter Docksta. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och håller just nu på att starta upp mitt eget företag med inriktning på porträttfotografering.

När jag inte fotograferar tycker jag mycket om att skriva, se på film, umgås eller bara ta det lugnt och lyssna på musik. I min blogg kommer ni få se många foton och glimtar från min vardag. Välkommen hit!

Tillbaka till startsidan