12 Augusti

Nu var det ett litet tag sen jag bloggade! Har inte alls glömt bort det, bara det att jag inte har haft tid typ.
Har hjälp Anton med hans hemsida (Som för övrigt blir aaaas snygg!), har  sovit över hos folk, gått på möten, spelat kubb, umgåts med kompisar och familjen, .. Ja, ni fattar.

Idag (Eller rättare sagt igår) vaknade jag kl 11.00 så det vart en väldigt kort dag. Jag åt frukost och kollade på OS sen så spelade jag lite Harry Potter och hemligheternas kammare och så ringde jag Hp's support och sen så gick jag och dushade för att sedan åka till Marre för att äta mat och fika. Jag åt en snabbis hos Marre, sedan åkte jag på Vrks möte (och fick vara sekriterare, jippi (eller nått)) och sen for jag tillbaka till Marre. Då sjöng vi Singstar och Lisa loch jag vann!!! Thaa ICA - TEAM <3 . Sen så tog vi de lugnt och alla for hem och så småningom jag också. Kan inte fatta att imtogon är sista dagen jag får se Marre på en väääääldigt lång tid, vill inte att hon ska flytta!!!! Livet suger värkligen ibland.
Aja, jag ska väl kanske sova nu snart. God natt!

Du gör mig så glad , älskar dig <3
Avslöjar inte vem det är, det gör inte ni heller mina vänner.

// Becka

Kommentarer
Kommentar av: Sandra
2008-08-12 klockan 21:38:22

Åh jag önskar att jag också kunde vakna så sent, sommarjobb du vet. ;)


Kommentar av: Marre
2008-08-13 klockan 10:38:40

Jag kommer inte klara va att flytta! Nu när jag håller på att packa ihop allt här på krokus så beter sig min kropp välldigt konstigt. Jag höll på att packa in lite sentimentala saker och var helt plötsligt tvungen att spy O.o Jag vill verkligen inte flytta!! X( Jag kommer att sakna dig och alla andra så JÄVLA mycket <:'(



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Rebecka Vigren, är 19 år och bor i en liten by som heter Docksta. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och håller just nu på att starta upp mitt eget företag med inriktning på porträttfotografering.

När jag inte fotograferar tycker jag mycket om att skriva, se på film, umgås eller bara ta det lugnt och lyssna på musik. I min blogg kommer ni få se många foton och glimtar från min vardag. Välkommen hit!

Tillbaka till startsidan