14 Augusti

Nu sitter jag här i min friggebod och Nadreas, Lisa och Jessica spelar monopol. Anledningen till att jag inte spelar är för att jag är baknrutt. Vi bytte typ regler till dom nästan riktiga reglerna och det SÖG för mig. Lisa var dock as snäll och köpte 4 hus på en gata till mig, men sen kom jag på Jessicas gata och fick betala gatan. Sen kom jag på Andreas gata och då var spelet över, thats life.

I övrigt så har jag klippt gräset idag hos Ante (Alltså Selmas och Johans pappa) fast jag ska fortfarande trimma där, suck. Men men jag får i alla fall pengar för de. Imorn tror jag att jag ska rida och om de inte blir så så ska jag hjälpa Anton med hans hemsida :) . Idag har jag också fixat till Marres blogg (www.jasinto.blogg.se) har hjälp henne med headern och lite annat stuff :)

// Becka

Kommentarer
Kommentar av: Lisa
2008-08-15 klockan 00:21:54

Jag känner att du hade sjukt mycket otur :/ Men det löste sig, det är ju superkul med monopol (L)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Rebecka Vigren, är 19 år och bor i en liten by som heter Docksta. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och håller just nu på att starta upp mitt eget företag med inriktning på porträttfotografering.

När jag inte fotograferar tycker jag mycket om att skriva, se på film, umgås eller bara ta det lugnt och lyssna på musik. I min blogg kommer ni få se många foton och glimtar från min vardag. Välkommen hit!

Tillbaka till startsidan