19 Augusti

Har inte alls gjort mycket idag. Börjar bara få lite pngest för att skolan börjar snart, finns absolut INGENTING jag längtar efter.. Kanske bara de att få in lite normala tider. Längtar som fan till gymnasiet.

Känner mig på lite depp humör idag. först missa jag Gabbis sånglektion, sen så blir jag alltid as irriterad över att det låter AS MYCKET från köket som vanligt. Sen fick jag inte baka heller för att de va sågspån överallt, SUCK! Aja, Marre ringde i alla fall och vi pratade en hel del, hon hade tråkigt när hon väntade på bussen :P 

Ah, ingen av dom bättre dagarna för mig.. och nu är det bara två dagar kvar på sommarlovet 2008. Längtar redan till sommarlovet 2009...

// Becka 

Kommentarer
Kommentar av: Elin
2008-08-19 klockan 21:37:22

Tack. :D Ja, det hoppas jag med.. :)

Va, bara två dagar? O.o Börjar inte du på måndag? :) Vad kul att prata med Marre i alla fall. :D Kram. :)


Kommentar av: Marre
2008-08-19 klockan 23:40:44

Men! Jag vet vad som händer sommarlover 2009 :O ;D ´BASSHOLMEN!!!! XD Längtar ^^


Kommentar av: Lisa
2008-08-20 klockan 00:38:42

Jag längtar också efter sommarlovet 2009. Jag orkar verkligen inte med skola just nu (även att det ska bli spännande att börja på gymnasiet) :P Men jag fick lite panik när Anton visade scheman som man kunde kolla på internet.... Hjälp vad mycket lektioner det är xD



Lycka till i skolan säger jag bara till dig :O Och vadå, börjar du inte den 25:e? (L)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Rebecka Vigren, är 19 år och bor i en liten by som heter Docksta. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och håller just nu på att starta upp mitt eget företag med inriktning på porträttfotografering.

När jag inte fotograferar tycker jag mycket om att skriva, se på film, umgås eller bara ta det lugnt och lyssna på musik. I min blogg kommer ni få se många foton och glimtar från min vardag. Välkommen hit!

Tillbaka till startsidan