20 Augusti

Bara så att ni vt det, låt aldrig era föräldrar renovera ett kök som fungerar som det ska!!
Vet inte varför men jag blir så GRYMT irriterad av att vi gör om köket. Jag hittar ingenting, de SUGER att diska på litet utrymme och det låter konstant. Sen blir mamma o pappa trötta också för att dom jobbar med köket hela tiden och så.
Detta resulterrar i att jag in princip bor i min friggebod, tack för att den finns!!

Har hittat en jätte svänging låt! Eller, okej, det är väldigt gammal låt men AAAAS svängig, älskar den :D



// Becka

Kommentarer
Kommentar av: Marre
2008-08-20 klockan 19:14:56

Ok, lite läskigt! Oo När jag var mindre "diggade" jag till den där låten :O Jag var helt galen i den!! Den är superbra ^^ Nostalgi

Kommentar av: Lisa
2008-08-21 klockan 20:17:14

Den låten är så sjukt skön xD As svängig ju. Och jag undrar hur det kommer bli här hemma när vi ska göra om... dock ska mina föräldrar inte hålla på med det själv, men men :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Rebecka Vigren, är 19 år och bor i en liten by som heter Docksta. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och håller just nu på att starta upp mitt eget företag med inriktning på porträttfotografering.

När jag inte fotograferar tycker jag mycket om att skriva, se på film, umgås eller bara ta det lugnt och lyssna på musik. I min blogg kommer ni få se många foton och glimtar från min vardag. Välkommen hit!

Tillbaka till startsidan