27 Augusti

Det har typ inte hänt något idag. Gick till skolan som vanligt, dock var det lite regnitgt väder idag så det var inte så kul. Sen hade vi lite olika ämen typ No, Spv och Svenska bland annat. Jag är nästan lite kär i den här terminen p.g.a schemat. Gabbis och mitt schema är nästan som gjorda för varandra! Vi kan äta lunch med varandra nääästan varje dag vilken äger! Hoppas att vi inte blir less på varadnra bara, haha.

Sen kom jag hem och var ensam hemma vilken är gabska skönt enligt mig. Pappa var på nån Kick off, mamma var på nån middag och Andreas har ju flyttat, så ag fick äta mat själv och sen diskade jag för att göra min kära mamma glad. Hon skulle komma hem kl 18.30 men hon har inte kommit hem än (19.10) men jag hade nästan räknat med att hon inte skulle komma kl 18.30... oj vad snäll jag är :)

Nä, nu måste jag gå o duscha för mitt hår är jättefettigt. Bte, mamma kom nyss in genom dörren nu, haha, timing?

// Becka

Kommentarer
Kommentar av: Lisa
2008-08-27 klockan 20:21:23

Haha, vad bra att du inte har Lunch själv för det suger verkligen :P Trust me ;)



Jag har lunch med snälla människor varje dag :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Rebecka Vigren, är 19 år och bor i en liten by som heter Docksta. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och håller just nu på att starta upp mitt eget företag med inriktning på porträttfotografering.

När jag inte fotograferar tycker jag mycket om att skriva, se på film, umgås eller bara ta det lugnt och lyssna på musik. I min blogg kommer ni få se många foton och glimtar från min vardag. Välkommen hit!

Tillbaka till startsidan