8 Augusti

Yey! Idag har jag äntligen fått hem min bärbara dator som baaara är min! :) Tyvärr fungerar inte trådlösa internet än så jag får sitta med sladd i datarummet, men det är okej, brorsan kanske fixar det imorgon. Den är aaas härlig! Ångrar värkligen inte köpet.

För övrigt så fyllde Bea 17 år igår (Grattis). Hon fick filmen "Face off" av mig (som jag i alla fall tycker är skitbra!) och sedan fick hon pengar, kläder och lite Elvis-saker. Marre och jag hade våran årliga kaktävling som i åpr blev oavgjord :) Sedan sovde vi över och Bea och Marre for till stan men jag stannade hemma.

// BeckaHp 530

Kommentarer
Kommentar av: Lisa
2008-08-09 klockan 00:34:30

Åh, vad kul att du har fått din dator nu :D Det känns som om alla jag känner har en bärbar utom jag snart. Haha. Åh, Face/Off är sååååå sjukt bra, bra val där Becka :D


Kommentar av: Sandra
2008-08-11 klockan 16:53:40

Åh laptop är så najs att ha. Smart köp. ;) Sitter sjäv med en i knät nu :-)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Rebecka Vigren, är 19 år och bor i en liten by som heter Docksta. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och håller just nu på att starta upp mitt eget företag med inriktning på porträttfotografering.

När jag inte fotograferar tycker jag mycket om att skriva, se på film, umgås eller bara ta det lugnt och lyssna på musik. I min blogg kommer ni få se många foton och glimtar från min vardag. Välkommen hit!

Tillbaka till startsidan