9 Augusti

Fick sån skrivlust nu, så jag skriver lite här på bloggen :)
Egentligen har det inte hänt så mycket. Vi (Lisa, jag, Anton och Elin) ska på kustladan idag för att fira att Lisa kom in på sin linje. Så jag ska snart till Lisa snart och umgås. Fast egentligen så håller jag på med att rengöra en kaninbur, men som alltid fastnar man vid datorn istället (Speciellt nu när jag har fått min nya, haha). Nä, nu måste jag ta o rycka upp mig och fortsätta så att jag kan fara till Lisa snart :)

 // Becka

Kommentarer
Kommentar av: Lisa
2008-08-10 klockan 00:34:26

Iiiih, vi hade verkligen as mysigt idag :D (L) Jätte trevligt att du kom ;) Och vi äger som sagt på att sjunga singstar, speciellt Don't Cha ;D (L)


Kommentar av: Marre
2008-08-10 klockan 13:27:20

Lite avis, jag vill också äta gott och fira Lisa! XD

Kommentar av: Sandra
2008-08-11 klockan 16:52:16

Najs med en blogg ju & najs att fira lisa med. :D Den förra gick lite segt haha. Men ja, det var typ hundra år sen. Jag som är så sällan inne på msn nu för tiden också.. aja, här ska jag börja läsa då! ;) hoppas du har det bra, kram :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Rebecka Vigren, är 19 år och bor i en liten by som heter Docksta. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och håller just nu på att starta upp mitt eget företag med inriktning på porträttfotografering.

När jag inte fotograferar tycker jag mycket om att skriva, se på film, umgås eller bara ta det lugnt och lyssna på musik. I min blogg kommer ni få se många foton och glimtar från min vardag. Välkommen hit!

Tillbaka till startsidan