Hejdå Marielle

Jag vet inte vars jag ska börja. Du har funnits i mitt liv så länge, du har alltid ställt upp för mig och försvarat mig. Jag vet inte vad jag ska göra nu när du har flyttat. Jag vet att du kommer upp och hälsar på (vilket du MÅSTE göra!!!) men ändå är du så långt bort. Jag kan inte ringa dig och fråga om du vill ta en fotopromenad eller bara umgås. Du har inte ens varit borta i en timme och ändå saknar dig dig så mycket redan!
Jag vill inte att du ska flytta men jag tror att du gör rätt. Det verkar vara en fin skola där nere och du får vara med din pappa varje dag. Det kommer bli jobbigt för oss som du lämnar här uppe, men jag lovar, vi kommer att klara oss.

Jag kommer aldrig att glömma dig och jag vet att du inte kommer att glömma mig heller. Kommer alltid att minnas dig. Jag kommer att vara ledsen ett tag men jag är så glad för din skull!

Hejdå Marielle <3


Kommentarer
Kommentar av: Sandra
2008-08-13 klockan 19:16:27

Det är trist när folk flyttar.. :/ men det gäller att hålla kontakten ändå, åk & hälsa på varandra då och då. :)


Kommentar av: Anton
2008-08-13 klockan 21:58:23

Det var starkt skrivet Rebecka!


Kommentar av: Marre
2008-08-14 klockan 08:31:18

Jag saknar dig me! Ska just smsa dig och säga att jag kommit fram (L)

Kommentar av: Sandra
2008-08-14 klockan 20:02:59

Oj de var lite långt bort, men ändå. Hallå min kompis flyttade härifrån till Sthlm, DET är långt. x)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Rebecka Vigren, är 19 år och bor i en liten by som heter Docksta. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och håller just nu på att starta upp mitt eget företag med inriktning på porträttfotografering.

När jag inte fotograferar tycker jag mycket om att skriva, se på film, umgås eller bara ta det lugnt och lyssna på musik. I min blogg kommer ni få se många foton och glimtar från min vardag. Välkommen hit!

Tillbaka till startsidan