Träning med Jogrimur

Nu ikväll pratade jag med Evelina (medlem av kaninhopp klubben) och hon nämde för mig att det skall vara en tävling den 30:de Augusti och att det finns tränigar att komma på varje Tisdag hos dom. Så jag fick "en ny tändning" i kaninhoppandet! Det är inte så att jag har lagt av helt men jag har inte hoppat så seriöst med dom. Så jag tog på Jogrimur kopplet och byggde upp en bana. Det gick super för han! han hoppade som högst 20 cm vilket är rekord för min lilla pojk <3 Andra hindret tror jag han hade lite svårt att se (det var lite halvmörkt... eller så ignorerade han det) men efter att han kommit över det så for han nästan som en raket!! :D funderar på att träna upp han så att han kan hoppa lätt rak den 30:de men jag lägger ingen press på honom. Om han inte klarar av att hoppa 30 tar jag med honom ändå så får han hoppa miniklassen :)

// Becka

Kommentarer
Kommentar av: Marre
2008-08-21 klockan 10:00:49

Va kul för dig!! :D och Joggen då ;)


Kommentar av: Lisa
2008-08-21 klockan 20:09:55

Vad roligt :D Men leona då?



Tack så mycket, jag blev totalt kär i den där Te lådan :D


Kommentar av: Evelina
2008-08-21 klockan 20:14:53

Kolla in buyorsell.blogg.se, där kan du sälja gamla kläder, skor etc. Helt GRATIS är det att lägga ut annonsen! Samtidigt som du kan leta efter något som passar just dig:)


Kommentar av: Senna
2008-08-21 klockan 21:51:53

SV: haha, nej men det är nog inte svårt. den kommer ju efter allt vara gjord av trä så.. :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Rebecka Vigren, är 19 år och bor i en liten by som heter Docksta. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och håller just nu på att starta upp mitt eget företag med inriktning på porträttfotografering.

När jag inte fotograferar tycker jag mycket om att skriva, se på film, umgås eller bara ta det lugnt och lyssna på musik. I min blogg kommer ni få se många foton och glimtar från min vardag. Välkommen hit!

Tillbaka till startsidan