19 December

Äntligen jullov!! <3

Det har varit en bra dag faktiskt. Va skittrött imorse och på bussen men sen så när vi kom till skolan (btw, på bussen bytte vi julklappar :)) så gav jag Elina och Johanna sina Cupcakes, vilket blev väldigt uppskattat :D
Sen så gick vi till matsalen för att lyssna på all musik och sånt. Dom va faktiskt skitduktiga!

Sen när vi kom tillbaka till klassrummet började allt det riktigt roliga. Först fick Pernilla o jag herdespris för att vi hade varit med i Jenga tuneringen alla 3 år (WOHOOOO!!). Sen så läste vi tomten, Doris läste en AS rolig "tomten" och sen så körde vi land och stad, vårt lag vann. Sen fick vi betyg av Doris och Aare och en kram såklart. Jag kramade typ Aares axel, HAHA! Och sen när man kramade Doris gav hon en en liten kommentar, min var: - Jag vill gärna läsa fler uppsatser!
Jag blev as glad :D Eftersom vi nyss har skrivit ett "nationellt prov" som va uppsats så :) .

Sen så gick vi ut och väntade på bussen.... som var 40 min försenad :P.
Gabbis, jag och Pernilla öppnade våra betyg i bussen och jag är faktiskt väldigt nöjd!
3 G:n och resten VG:N!! Totalt 240 p.

Aja, nu ska jag skriva upp vad jag fick i julklapp och vad jag gav bort i julklapp:
Fick:
Presentkort i Caféterian på 50 kr (av Pernilla)
Litet gullig troll-prydnad (av Pernilla)

Gav:
Tre svartvita bilder (till Pernilla)
USB-minne (till Gabbis)
Örhängen (till Gabbis)
Cupcake (en till Elina och en till Johanna)

// Becka


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Rebecka Vigren, är 19 år och bor i en liten by som heter Docksta. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och håller just nu på att starta upp mitt eget företag med inriktning på porträttfotografering.

När jag inte fotograferar tycker jag mycket om att skriva, se på film, umgås eller bara ta det lugnt och lyssna på musik. I min blogg kommer ni få se många foton och glimtar från min vardag. Välkommen hit!

Tillbaka till startsidan