30 November

OJ va dålig jag är på att uppdatera min blogg :)

Idag har jag vare på skyltsöndag i Docksta vilket är lika mysigt varje år!! Idag så gick jag först en liten stund med mormor, mamma och pappa. Sen kom Lisa och då gick jag med henne istället. Vi gick runt och svarade på alla "tipsfrågor", lyssnade på barnkören, kollade på de nyfödda som fick typ ett diplom eller nått och vi gick till och med till de nya gymmet! De nya gymmet i Docksta är faktiskt as frächt. Lisa och jag bestämde att vi någon gång skulle testa rullbanden där :)

Sen så gick vi till textilcafét där Soto Voche sjöng (Och Magnus höll på att få massa snö i huvudet men klarade sig). Och vi tittade runt lite på texilcafét sen med. Gabbis stod där och sålde typ kolalådor och hennes mormor sålde massa hemgjorda saker. VARFÖR ÄR DET SÅ MYYYYSIGT MED SKYLTSÖNDAG?! :D

// Becka

Kommentarer
Kommentar av: Anonym
2008-11-30 klockan 22:52:58

Jag vill på de gymmet! :D



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Rebecka Vigren, är 19 år och bor i en liten by som heter Docksta. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och håller just nu på att starta upp mitt eget företag med inriktning på porträttfotografering.

När jag inte fotograferar tycker jag mycket om att skriva, se på film, umgås eller bara ta det lugnt och lyssna på musik. I min blogg kommer ni få se många foton och glimtar från min vardag. Välkommen hit!

Tillbaka till startsidan