6 Oktober

Min nära döden upplevelse!!  ... lite dramatiskt kanske :)

I alla fall var vi påväg hem med bussen till Docksta som vanligt. Vi åkte minibuss och de va Larsa som körde. Gabbis, jag och Caisa satt o pratade då plötsligt bussen bromsade in väldigt kraftigt! Vi tittade fram och såg att vi höll på att kracha in i en stor typ lastbil med timmer som höll på att svänga från andra filen in på våran ner till skista hus. Duktig som Larsa nu är så vejjade han undan så att vi inte krockade.

Alla var ganska chockade men inte rädda, ABSOLUT INTE! Vi satt typ å skratta och tyckte de va kul och häftigt att det var något som hände :) . Sen sprang Larsa ut ur bussen, hoppade in i en bil som hade sett alltihop och körde efter lastbilden och skällde troligen ut han. Medans han gjorde de popade vi Rix FM på högsta volym typ :) Sen käörde vi och bytte buss på garaget för att den vi hade började de röka lite ur, Pernilla o dom andra som e duktig på bilar sa att bromsklossarna var sönder :P

// Becka (även kallad mirakelbarnet)

Kommentarer
Kommentar av: Marre
2008-10-07 klockan 09:43:27

Haha! Ok, om du är kallad för mirakelbarnet så ska jag kallas för JESUSBARNET! Oo Hahaha XP


Kommentar av: Lisa
2008-10-07 klockan 11:53:55

Fan vad läskigt! :O Fast Larsa äger sönder verkligen :D Minns du när någon kastade en snöboll på Larsa och han fick den i ansiktet? Han blev ju ski´tförbanand då och bara sprang ut och började skrika på alla killarna som stog där :P




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Rebecka Vigren, är 19 år och bor i en liten by som heter Docksta. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och håller just nu på att starta upp mitt eget företag med inriktning på porträttfotografering.

När jag inte fotograferar tycker jag mycket om att skriva, se på film, umgås eller bara ta det lugnt och lyssna på musik. I min blogg kommer ni få se många foton och glimtar från min vardag. Välkommen hit!

Tillbaka till startsidan