16 September

Eftersom jag är på prao nu och typ aldrig orkar göra saker när jag kommer hem för att jag är för trött så är det förklaringen till varför jag aldrig uppdaterarar här... eller någonstans för del delen! hela mitt sociala liv har jag typ kopplat bort nu känns det som. Jag åker på paro, kommer hem, äter och går och lägger mig känns det som. Måste uppdatera hemsidan också men det går ju skit som vanligt, suck på mitt liv just nu, det suger allt! Det är nästan så att man börjar längta tillbaka till skolan med lite vanliga rutiner, man vet vad man ska göra, får sluta tidigt lite då och då och framför allt så får man träffa Gabbis, Johanna, Elina, Caisa och alla dom andra :/ Det är så ensamt utan dom!! Saknar Gabbis mest.. tyvärr är hon sjuk nu men :) Åsso har jag slut på pengar på mobben, DET ÄR SKIIIT!!!

// Becka


Kommentarer
Kommentar av: Lisa
2008-09-17 klockan 12:06:40

Men stackars Becka ;)

Allt kommer att bli bättre snart xD Haha, tänk på mig som får typ ett ton läxor varje dag och inte kan ha något socialt liv på vardagarna på grund av det :P Jag kommer hem, lagat mat, gör läxor., ser på TOP MODEL! (Baby, TYra ;)) och somnar :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Rebecka Vigren, är 19 år och bor i en liten by som heter Docksta. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och håller just nu på att starta upp mitt eget företag med inriktning på porträttfotografering.

När jag inte fotograferar tycker jag mycket om att skriva, se på film, umgås eller bara ta det lugnt och lyssna på musik. I min blogg kommer ni få se många foton och glimtar från min vardag. Välkommen hit!

Tillbaka till startsidan