2 September

Idag på skolan har det inte hänt så mycket. På Hk:n lyckades jag göra mina gifflar typ perfekta (tyckte jag själv då :)), på musiken började vi spela in våran film, på SO:n så repeterade vi och på EFV så flummade vi as mycket! EFV-gruppen (Elevens Fria val - i mitt fall, bild) förra året kan man ju aldrig jämföra sig med, men även fast Elin och Marre har flyttat så klarar vi oss ganska bra trots allt.

Efter skolan kom Gabbis till mig och vi såg på "The Hauted hill" tror jag att den hette... I alla fall var den inte så läskig. Sen så ringde jag till Polyfoto i Kramfors och kollade om jag fick praoa där, och det fick jag! Fatta va kul att praoa i en fotoaffär hela dagarna! I två veckor kommer jag att vara där och jag hoppas och tror att jag kommer att stormtrivas!

// Becka

Kommentarer
Kommentar av: Marre
2008-09-03 klockan 08:52:08

Haha, som vanligt. De enda man gjorde på efv, flumma och en enstaka bild ibland XD


Kommentar av: Lisa
2008-09-03 klockan 21:52:45

Åh, vad kul att du ska praoa i en fotoaffär, det är så typsikt dig becka ;)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Rebecka Vigren, är 19 år och bor i en liten by som heter Docksta. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och håller just nu på att starta upp mitt eget företag med inriktning på porträttfotografering.

När jag inte fotograferar tycker jag mycket om att skriva, se på film, umgås eller bara ta det lugnt och lyssna på musik. I min blogg kommer ni få se många foton och glimtar från min vardag. Välkommen hit!

Tillbaka till startsidan