26 September

ÄNTLIGEN ETT NYTT BLOGG INLÄGG!
Jag har varit högst oaktiv som vissa kanske har märkt... och jag skyller ALLTIHOP på praon :)
Ni som itne har varit ute och praoat förstår inte vad det är för skillnad (anatr att det är olika på olika individer) men t.ex på mig så tar praon väldigt mycket energi så man inte ritkgit orkar göra så mycket annat, tyvärr.

Nu har jag i alla fall suttit och gjort i ordning bilder till en kund. Hoppas att det blir beställning, älskar värkligen när det bli det! I alla fall så har jag fortfarande lite redigerings jobb och förminsknings jobb kvar tills imrgon.

Jag kommer att sakna Polyfoto en hel del tror jag, mest människorna. Dom var ju så snälla och roliga där. Anders kommer inte längre att låtsas gå in i dörren och skrämma mig från vettet, kommer inte att få framkalla fler bilder med Mats, kommer inte att få prata om mitt kattskrälle med Christer och jag kommer inte att få asgrarva och prata med Nina.. som tur va så fick jag hennes nummer så vi ska "messa!", haha! Men det är sorgligt, jag kommer att sakna er!!

Nu är det tillbaka till värkliga världen och massa PROV, uch! har typ intte pluggat nånting... typiskt mig!

// Becka

Kommentarer
Kommentar av: Lisa
2008-09-26 klockan 23:02:02

Åh, det suger att ha prov efter Prao :O



Vad bra att du har haft så kul ;)


Kommentar av: Marre
2008-09-27 klockan 21:07:54

Åh, jag är nästan lite avundsjuk på dig och många andra. Jag vill kunna komma överens med folk och faktiskt ha ett riktigt samtal med dom. De är lättare att prata än att säga någonting :/ Bra att du haft de bra iaf!! :D ^^




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Rebecka Vigren, är 19 år och bor i en liten by som heter Docksta. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och håller just nu på att starta upp mitt eget företag med inriktning på porträttfotografering.

När jag inte fotograferar tycker jag mycket om att skriva, se på film, umgås eller bara ta det lugnt och lyssna på musik. I min blogg kommer ni få se många foton och glimtar från min vardag. Välkommen hit!

Tillbaka till startsidan