6 September

Idag har jag för det första varit och fotat på Kramfors Ridklubb hopptävling för Ponny. Fotade från början till Lätt-C lagklass för att sedan skulle jag hem. Kommer väll att komma up bilder så småningom här och på hemsidan.

När jag kom hem tog jag de lugnt och såg på lite Ghost Whisperer (förvånad?). Sen kom Andras hem från IKEA och vi bestämde oss för att fara på bio med Lisa och käka kycklingsallad med Lisa också. Sen kom vi på att Anton kanske ville hänga på, och det gjorde han.

Vi for in till stan och såg "Mamma mia". Det var en sjukt söt och feel-good film, REKOMENDERAS! Sen så höll Lisa och Anton på att sjunga Mamma mia för hela Lvik påväg till bilen... lite fulla tror jag nästan dom va, på Bonaqua ;) Sen tog vi lite mysiga och obefolkade vägar hem istället för E4:an och så lyssnade vi på Niklas Strömstedt och Phil Collins. Sen kom vi hem och såg på "The Bucket list". Sen var nog bra men alla var lite småtrötta... utom Lisa då. Alla somnade under filmen utom hon, haha!

Aja, jag har i alla fall haft en toppen-dag, VÄRKLIGEN! :) De här måste vi göra om någon gång!

// Becka

Kommentarer
Kommentar av: Lisa
2008-09-07 klockan 17:13:13

Men aaaah! Så SJUKT mysigt det var att gå på bio, äta på Max och åka runt på en massa småvägar och bara lyssna på nostalgimusik! :D (L)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Rebecka Vigren, är 19 år och bor i en liten by som heter Docksta. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och håller just nu på att starta upp mitt eget företag med inriktning på porträttfotografering.

När jag inte fotograferar tycker jag mycket om att skriva, se på film, umgås eller bara ta det lugnt och lyssna på musik. I min blogg kommer ni få se många foton och glimtar från min vardag. Välkommen hit!

Tillbaka till startsidan