26 April

Idag har kören haft vår egna gudstjänst! Det gick hur bra som helst och vi fick jättemycket beröm, höhö. Vi samlades kl 16 för att repa igenom allt (vilket värkligen behövdes), åt lite mackor och sedan körde vi järnet! Vi började med att Gabbis sjöng och vi gick i gångarna... jag kände mig som en idiot, men Gabbis sjöng så oerhört vackert så det gjorde inget. Sen så sjöng vi massa sånger (Bea sjöng solo, lovely) och jag läste en text och läste pålysningarna. Sen vart det fika och Lisa åt upp nästan allt :). Poängen är i alla fall att vi ägde allt, Elgamabe <3

Sen så har mina "mardrömmar" inte riktigt försvunnit. Jag minns inte drömmen men jag vaknade o kände mig skitstressad. Tur att det blir lugna puckar i skolan den här veckan, inga prov!

Nu tänker jag ta mig friheten o citrera Magnus: "Vi är bäst helt enkelt"

// Becka


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Rebecka Vigren, är 19 år och bor i en liten by som heter Docksta. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och håller just nu på att starta upp mitt eget företag med inriktning på porträttfotografering.

När jag inte fotograferar tycker jag mycket om att skriva, se på film, umgås eller bara ta det lugnt och lyssna på musik. I min blogg kommer ni få se många foton och glimtar från min vardag. Välkommen hit!

Tillbaka till startsidan