1 December

Jag tror att den här dagen har varit rätt pissig för alla! Alla som jag har träffat idag har varit nere på nått sätt... ångest, deppig, sur, arg, less m.m. Jag skyller det helt och hållet på fullmånen. Själv har jag inte varit värsta solstrålen heller känns det som. Jag gick jag tjatade hela dagen om att jag skulle få en ny mobil och när jag väl gick till The phonehouse så säger dom: "En c903...? nää, den kommer på torsdag". ARG!

Sen när jag gick och spelade så blev det lite bättre. Magnus var också less. Jag fick i alla fall skjuts hem vilket alltid gör mig jätteglad!

Nu när jag har varit hemma har jag inte gjort nått skolarbete alls (vilket känns jättebra). Istället så kollade jag på det enda som kunde göra mig glad och lycklig igen: en romatisk komedi, den bästa medicinen mot deppiga dagar. Så jag såg "Music and Lyrics" med Hugh Grant och Drew Barrymore. Den var så jävla söt och bra, precis vad jag behövde. Så nu är jag normal igen, no hard feelings.
Jag skulle nog sammanfatta allt med: "Today has been OK" (som är en sång som finns med på Greys <3)

// Becka

Kommentarer
Kommentar av: Lisa
2009-12-02 klockan 08:56:33

jag tycker att tisdagar attlid är dåliga. Så det var säkert därför.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Rebecka Vigren, är 19 år och bor i en liten by som heter Docksta. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och håller just nu på att starta upp mitt eget företag med inriktning på porträttfotografering.

När jag inte fotograferar tycker jag mycket om att skriva, se på film, umgås eller bara ta det lugnt och lyssna på musik. I min blogg kommer ni få se många foton och glimtar från min vardag. Välkommen hit!

Tillbaka till startsidan