17 Februari

Första lektionen: inställd! Skönt att missa musiken, vår grupp orkar ändå inte göra någonting :) Istället för att sitta o försöka se smart ut i musiksalen så låg Pernilla o jag på sofforna i upehållsrummet och berättade för Marus och Jonas hur mycket vi hatade varandra när vi var små, de va faktiskt roligt! ^^

Sen så blev de ingen ridning för jag skulle uppvakta min farbror på födelsedagen (han fyller egentligen år imorn), så jag smsade Uffe och frågade om inte jag kunde komma o lämna hans konfirmations present! Han hade magsjuka men jag kom ändå, haha :D Han blev glad. Trots att det var en halvdöd tulpan, 2 gifflar och en ful cupcake med ett kors på (det såg ut som om jag hade menat att han hade gått med i Ku-Klux-Klan eller livets ord!), men som sagt blev han glad! :) Och jag fick träffa hans katt, Oskar (?), aaaas söt! :D

Och vet ni vad! Idag fyller en liten (stor) Jógrimur ett år! Min lilla pojke föddes för ett år sedan , pussis <3 Han å Leona ska få smaska på någon slags tårta ikväll!


(Observera mina Paint skills! :))

// Becka


Kommentarer
Kommentar av: Lisa
2009-02-18 klockan 17:58:38

DINA Paint skills äger ju! :D

Okej, bäst för dig att du inte blir magsjuk nu inna helgen för då tänker jag låsa ut dig lille Tomte-Rebecka (L)

Sen äger ju inställda lektioner också, och jag såg Uffe i söndags när han skulle konfirmera sig, jag sa lycka till! :D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Rebecka Vigren, är 19 år och bor i en liten by som heter Docksta. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och håller just nu på att starta upp mitt eget företag med inriktning på porträttfotografering.

När jag inte fotograferar tycker jag mycket om att skriva, se på film, umgås eller bara ta det lugnt och lyssna på musik. I min blogg kommer ni få se många foton och glimtar från min vardag. Välkommen hit!

Tillbaka till startsidan