19 Februari

Nu har jag just kommit hem från värsta danskvällen på Folketspark i Bollsta!
De va jag, Pernilla, Karro, Linnea, Polly, Matte, Mischa, Edwin, Jossan, Enja, Elina, Jesper + några till från 9C som va där. Tror det eller ej, men det var värkligen as roligt! Jag dansade med Jesper, Karro, Linnea, 2 oskända människor och andra roliga personer :) Måste ge en eloge till Jossan och Edwin som kon två:a i buggtävlingen och sedan till Paulina smo gick upp på scen och sjöng med bandet! Att bugga va nog nästan roligast för att då kunde man gå lite "wild-and-crazy" men valsen (som typ bara kom en gång) va också kul för den var så lätt ;) Jag tror inte de va någon (förutom Pernilla) som fattade hur man skulle dansa foxtrot.... konstig dans de där.

// Becka

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Rebecka Vigren, är 19 år och bor i en liten by som heter Docksta. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och håller just nu på att starta upp mitt eget företag med inriktning på porträttfotografering.

När jag inte fotograferar tycker jag mycket om att skriva, se på film, umgås eller bara ta det lugnt och lyssna på musik. I min blogg kommer ni få se många foton och glimtar från min vardag. Välkommen hit!

Tillbaka till startsidan