19 Januari

Idag så åkte jag tidigare från skolan för att följa med Åsa å vaccinera fölen! Det gick bra, dom va hur duktiga som helst! Sen lastade vi hur dom, än en gång MYCKET fina båda två! Man blir nästan lite stolt även om det inte är jag som har lärt upp dom ;) Vi vart klar typ vid 15.00 så jag fick lite ledig tid innan Gabbis skulle kommma och kören skulle börja. så jag spenderade min tid hos farmor, vilket hon tyckte va jättekul! :)

Sen så kom Gabbis med bussen och så smart som vi va så skulle vi åka upp till kyrkbacken men slutade till sist på vägen upp till Dynäs där man kan köra in till gällsta (sorry alla icke-dockstabor som inte förstår ;)) så vi fick därifrån till kyrkan, vilket inte va kul....suck! Sen så kom vi till kören och jag va as mupp, muppigare än vanligt. Bea ville prata om ratfylleri medan jag lekte fjortis mellanblod-Becka blogg XD . De va i alla fall skitmysigt som vanligt :)

Just det, känner bara att jag måste nämna Paulina som har stått ut med mig hela dan eftersom jag har fått lånat hennes skåp, en eloge till dig! :)

// Mellanblond-Becka (not wannabe blondin-Bella!! ;))

Kommentarer
Kommentar av: Lisa
2009-01-21 klockan 19:58:35

Hahahaha, bara du Becka skulle tycka att det är kul att vaccinera hästar...... :D (L)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Rebecka Vigren, är 19 år och bor i en liten by som heter Docksta. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och håller just nu på att starta upp mitt eget företag med inriktning på porträttfotografering.

När jag inte fotograferar tycker jag mycket om att skriva, se på film, umgås eller bara ta det lugnt och lyssna på musik. I min blogg kommer ni få se många foton och glimtar från min vardag. Välkommen hit!

Tillbaka till startsidan