31 Januari

Efter en lång dag så sitter jag hemma på mitt rum och gör vad? L Ä S E R! Har fått lånat "Breaking Dawn" nu, bajsbra <3 Dagen har verkligen varit hård!

Jag klev upp kring 8.00 för att vi skulle fara till Nolaskolan på öppet hus. Vi kom dit vid 9.30 kanske och stannade inte ens en timme tror jag. Vi kollade in Lisas kemilabb (vilken hon gjorde jättebra! Koka vatten med is, ingenting är omöjligt!) och sedan hälsade vi på Anton en snabbis på Mode&Design där han gjorde ett par skor! Sen gick vi och kollade på Internationall Clas och fick lite info av en tjej som gick 3:de året, jättetrevlig var hon!

Sen så gjorde vi en runda på stan. Jag stressade lite överallt och provade olika klädesplagg men det blev till slut bara en kjol. När vi kom hem kastade vi i oss lite middag och for iväg på Kramfors revyn. Det var as roligt där! Lisa och jag satt på 2:a raden och skrattade så att vi höll på att svimma ;)

Imorgon ska jag försöka att pallra mig upp till hästisarna. Jag behöver lite ridning. Funderar på om jag ska rida barbacka eller om jag ska köra med sadel.... värsta i-lands problem.

// (En slutkörd och trött) Becka


Kommentarer
Kommentar av: A. Hörnfeldt
2009-02-01 klockan 13:34:57

Åh, de är inte klara än, men det ska du absolut få se!! Ring mig när du ser detta (: min mobil är tom.


Kommentar av: Lisa
2009-02-02 klockan 15:58:44

Det var riktigt roligt på Revyn, vi satt ju och vek oss dubbel där ett tag ;)

Hoppas det gick bra att rida igår och att det inte var för jobbigt i skolan utan mig (L) Haha, skämt åsido. Ha en fortsatt bra måndag Becka! (L)



P.s DET ÄR PRISON BREAK IKVÄLL!! (L)(L) xD xD




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Rebecka Vigren, är 19 år och bor i en liten by som heter Docksta. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och håller just nu på att starta upp mitt eget företag med inriktning på porträttfotografering.

När jag inte fotograferar tycker jag mycket om att skriva, se på film, umgås eller bara ta det lugnt och lyssna på musik. I min blogg kommer ni få se många foton och glimtar från min vardag. Välkommen hit!

Tillbaka till startsidan