13 Juli

Nytt inlägg... finally.

Vet att jag har varit dålig på att uppdatera här, jag ber om ursäkt.Det är mycket som jag inte har hunnit skriva om t.ex picknicken med kören (bilder finns att se här. det var skitroligt!), övernattningen hos Gabbis, maten hos Lisa, drygandet med Lisa på hennes Spotify o.s.v. Känner att jag inte orkar skriva det nu, det känns lite avlägset.

I alla fall så har jag jobbat idag. 9-14, väldigt skönt pass så jag är hel nöjd. Efter jobbet gick jag till Anton och skulle vara lite social men jag var jäävulskt trött och han hade mycket jobb för sig så det vart inte så socialt, men trevligt ändå.
Alldeles nyss såg jag klart "Brother Bear 2", ni kan ju gissa vem som gör en röst i den filmen? PATRICK FREAKING DEMPSEY <3 Jag är lycklig. Filmen var rätt Okej men det var inte så bra musik som det var i ettan och handlingen var inte lika bra, men som sagt, helt okej!

Förresten, har ni märkt att jag börjar varje inlägg nu för tiden med fet stil? Jag gillar det. Jag tycker att det blir lättare att läsa hela inlägget då, annars är det så lätt att bara hoppa över det.

// Becka

Kommentarer
Kommentar av: PETRA AKA SHORTY
2009-07-14 klockan 00:18:40

kikar in och säger hej =)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Rebecka Vigren, är 19 år och bor i en liten by som heter Docksta. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och håller just nu på att starta upp mitt eget företag med inriktning på porträttfotografering.

När jag inte fotograferar tycker jag mycket om att skriva, se på film, umgås eller bara ta det lugnt och lyssna på musik. I min blogg kommer ni få se många foton och glimtar från min vardag. Välkommen hit!

Tillbaka till startsidan