16 Juli

Idag skulle jag egentligen vara ledig men istället blev det jobb på ICA. Jocke och jag gjorde nämligen iordning stenröset vid ICA... eller försökte. Det var så JÄVLA jobbigt. Ta bort alla jävla stenar, ta bort allt jävla ogräs, gräva i den förbannade jorden och bara stöta i dom där jävla stenarna hela tiden! Vi blev gaaanska less kan jag tala om. 4h och vi blev inte klara. Vi ska fortsätta jobba på det imorn, suck.

Sen efter maten så kände jag mig väldigt kreativ och gjorde mig själv en snygg t-shirt! Okej, t-shirten hade jag köpt på Lindex igår (jag var i stan igår) och mina fina textilpennor som jag hade inhandlat på Clas Ohlsson. Så jag blev som sagt kreativ och gjorde mig själv en tröja och här är resultatet!

Btw, här är en bild på mina nya skor också!

   

// Becka

Kommentarer
Kommentar av: Marielle
2009-07-17 klockan 17:53:05

SÖÖT! :D Jag gjorde en liknande tröja en gång fast med moln där det stog "why does everybody sing and dance in my pee?" XD



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Rebecka Vigren, är 19 år och bor i en liten by som heter Docksta. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och håller just nu på att starta upp mitt eget företag med inriktning på porträttfotografering.

När jag inte fotograferar tycker jag mycket om att skriva, se på film, umgås eller bara ta det lugnt och lyssna på musik. I min blogg kommer ni få se många foton och glimtar från min vardag. Välkommen hit!

Tillbaka till startsidan