18 Juli

Det är väldigt jobbigt att titta på film!
Såg nyss "Armageddon" på datorn och gissa vad... jag böla som ett litet barn. Förut så grät jag nästan aldrig till filmer men nu gråter jag till varenda film jag ser ju! Armageddon, Marley and Me, Brotherbear m.f . Jaja, jag rår ju inte för det. Undra bara vad det är för ventil som har öppnats i mina ögon.... hm.

Idag har jag varit på hästhoppning i Övik hela dagen. Fick några schyssta bilder som jag lägger upp på bloggen snart. Men allt har sitt pris, jag blev JÄVULSKT bränd på köpet! Båda axlarna helt röda och ansiktet också. Det bränner skitmycket på axlarna, näsan och kinderna... det blir bara till att stanna inonmhus imorgon och försöka överleva hettan.

// Becka

Kommentarer
Kommentar av: Lisa
2009-07-24 klockan 21:29:10

Nä offer, det är hemskt att bränna sig kan jag intyga själv :/

Sen tycker jag att det är bra att du grät till Armageddon för det ska man, för att William Fichtner är med i den såklart. Mums <3 :D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Rebecka Vigren, är 19 år och bor i en liten by som heter Docksta. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och håller just nu på att starta upp mitt eget företag med inriktning på porträttfotografering.

När jag inte fotograferar tycker jag mycket om att skriva, se på film, umgås eller bara ta det lugnt och lyssna på musik. I min blogg kommer ni få se många foton och glimtar från min vardag. Välkommen hit!

Tillbaka till startsidan