6 Juli

Stockholm den 14 Augusti då, eller hur Brorsan?!

Nu har vi bokat TÅG (japp, vi e miljövänliga!) och hotell inför Sthlm nu. Det blir helgen den 14-16 Augusti. Jag längtar. Det nästan bästa med alltihopa var att det inte alls blev så dyrt. Det blev bara 1216kr, och då är det resa (tur&retur), hotell med frukost och SL.kort! Hur nice är inte det då? Så jag är glad glad glad. Vi har inte bestämt allt vi ska göra förutom en sak som jag kom på, vi ska gå på alla gator som finns med i Monopol! Det var min idé, ja. Sen får vi se om vi får åka open top buss (det är sightseeing) gratis (Andreas känner han som äger bussföretaget), om vi får det så gör vi det också! Sen vill jag gärna åka ut i Sthlm skärgård men jag tror bara man kan komma till Vaxholmen eller nått, får se hur det blir. Kanske blir det grönan också, hu för alla läskiga berg-och-dal-banor!

// Becka

Kommentarer
Kommentar av: Marre
2009-07-07 klockan 10:02:50

Fan va sött XD jag vill ju nästan också ha en storebror så man kan göra sånna spontana roliga saker! :D hare så kul där ;P

Kommentar av: Lisa
2009-07-07 klockan 12:23:17

Hihi, det är as sött att ni ska kolla på alla gator i Monopol. Det är äkta skryt material ;) <3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Rebecka Vigren, är 19 år och bor i en liten by som heter Docksta. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och håller just nu på att starta upp mitt eget företag med inriktning på porträttfotografering.

När jag inte fotograferar tycker jag mycket om att skriva, se på film, umgås eller bara ta det lugnt och lyssna på musik. I min blogg kommer ni få se många foton och glimtar från min vardag. Välkommen hit!

Tillbaka till startsidan