7 Juni

Vilken dag...
Idag skulle jag EGENTLIGEN ha jobbat på ica från 13-18 men jag for aldrig. Jag vaknade nämligen idag med lite ont i magen som blev VÄLDIGT ont i magen. Jag skojar inte när jag säger att jag låg på badrumsgolvet och ville nästan svimma bara för att slippa känna. Ett tag var det outhärdligt, jag höll på att svimma och spy på samma gång. Men jag ringde mamma (och lät helt död) men hon kunde inte komma hem från jobbet så då ringde jag Marre (då lät jag bara halvt död) och hon kom över. Jag drog mig upp till Andreas sovrum och när Marre kom blev det mycket bättre, min räddare i nöden!

Sen så pratade vi en del, såg på film och spela lite Skip-Bo innan mamma körde hem Marre (eftersom det regnade så mycket). Sen kollade jag på lite mer film, ringde Jocke för att höra om det blev nått jobb imorn vilket det inte blev. Fick även reda på att ica-bilen inte hade kommit förrän 16.30 (!!). Sen så har jag suttit ute i friggeboden och myst.

Låt mig bara säga att en hårtork är mer använbart än bara till håret. Så mysigt att bara vrma fötterna eler använda den som vetevärmare, mums. Och det bästa av allt, den är transportabel  (är det ens ett ord?!).

// Becka

Kommentarer
Kommentar av: Lisa
2009-07-08 klockan 17:42:22

Fan vad synd jag tyckte om dig Becka igår! För jag vet (tack vare den hemska kina resan) hur hemskt det är med ont i magen. Hoppas det är bättre idag vännen <3<3


Kommentar av: Ida
2009-07-13 klockan 15:34:46

fin header du har =)n




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Rebecka Vigren, är 19 år och bor i en liten by som heter Docksta. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och håller just nu på att starta upp mitt eget företag med inriktning på porträttfotografering.

När jag inte fotograferar tycker jag mycket om att skriva, se på film, umgås eller bara ta det lugnt och lyssna på musik. I min blogg kommer ni få se många foton och glimtar från min vardag. Välkommen hit!

Tillbaka till startsidan