Barnkalas och Tandläkartid

Nu har jag varit på barnkalas och till och med fått reda på att jag har en tandläkartid imorn. Det passande ganska bra faktiskt eftersom jag ändå ville in till stan och shoppa, det sägs vara väldigt mycket rea nu...mums!

Barnkalaset gick bra. Det var massa dryga barn där också men jag ignorerade dom mest. Selma vart jätteglad över sitt tält och sin prinsess sovsäck MEN hon hade fått ett tält och en sovsäck av Ante och Kickan också... Fail. Tälten såg ungefär likadant ut men den sovsäck som vi hade köpt var mycket finare. Johan blev också överlycklig över sin döskalle-boll som han fick av pappa (varför blir ingen förvänad över att min pappa ger bort en boll i present... :)).

Sen kom jag hem och dissade Anton på hans powerwalk (vi skulle gå tillsammans), men jag var ganska trött när jag kom hem och käne att jag bara skulle dra ner på hans tempo om jag skulle ha förljt med. Istället fick en övertaggad Jogrimur gå ut och springa i koppel och äta gräs medan mamma o jag spelade lite badminton med våra proffsbollar!

// Becka

Kommentarer
Kommentar av: Lisa
2009-07-03 klockan 17:39:59

Nä, superfail att dom också hade köpt ett tält :o Men jag tror nog att eran supersovsäck ägde ut deras ;) (L)


Kommentar av: Maria ~
2009-07-03 klockan 18:23:23

Ja, massa är på rea :D i alla fall i affärerna här ^


Kommentar av: carro
2009-07-03 klockan 18:44:35

snygg blogg :D allt bra med dig idag?



Ha en bra dag!

Carro


Kommentar av: Lisa
2009-07-05 klockan 01:07:09

Jo, du har faktist rätt att kärlek kan vara så mycket olika grejor, så det nya var lite bättre. Men fortfarande lika klockren! :D



Du + Jag = Super-Äg! <3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Rebecka Vigren, är 19 år och bor i en liten by som heter Docksta. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och håller just nu på att starta upp mitt eget företag med inriktning på porträttfotografering.

När jag inte fotograferar tycker jag mycket om att skriva, se på film, umgås eller bara ta det lugnt och lyssna på musik. I min blogg kommer ni få se många foton och glimtar från min vardag. Välkommen hit!

Tillbaka till startsidan